سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه نویسی با اکسل

اکسل دارای قابلیت های فراوانی در ایجاد بانک های اطلاعاتی است.

که ما می توانیم این قابلیت ها را به خدمت شما در آوریم و نیاز اطلاعاتی شما را برآورده نمائیم.

 در بانک های اطلاعاتی اکسل، داده ها ذخیره سازی، برنامه نویسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در نهایت از نتایج تجزیه و تحلیل ها خروجی مناسب استخراج می شود.

1-  در بانک های اطلاعاتی اکسل؛ داد ها علاوه بر ذخیره سازی، این امکان را دارند که بصورت هوشمند نظام داده شده و مورد جستجو قرار گیرند.

2- در بانک های اطلاعاتی اکسل، با برنامه نویسی مطابق با الگوریتم های مورد نظر ما، داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پردازش می شوند.

3- در بانک های اطلاعاتی اکسل، از نتایج تجزیه و تحلیل ها، خروجی مناسب گرفته می شود. این خروجی ها به شکل جدول، نمودار و یا متن هایی متناسب با برنامه نوشته شده در اکسل می باشند. خروجی های متنی بصورت گزارش های مکتوب در فرمت Doc برای نرم افزار Word خواهند بود. 

در ضمن در صورتی که بانک های اطلاعاتی اکسل  برنامه نویسی شده باشند، این بانک همواره فعال بوده و با تغییر داده های بانک اطلاعاتی می توان خروجی های متفاوتی را استخراج کرد.


حالا اگر داده های زیادی دارین که باید اونها رو در یک بانک اطلاعاتی مناسب و عالی ذخیره کرده و مورد آنالیز قرار بدین و گزارش های آماری گوناگونی از اونها بگیرین، ما می تونیم با اکسل برنامه ای براتون بنویسیم که این کارها رو براحتی براتون انجام بده.